MY NEW BLOGADDRESS




Trench: zara, jeans: diesel, boots: aigle, bag: mango 


Moikka! 

Kuten ehkä muutamat teistä tietää, niin täytin maanantaina 17! Valitettavasti mun synttäri siottu juuri koeviikon ensimmäiselle päivälle, joten vuorossa oli aamulla äidinkielenkoe ja päivällä matikan lukemista, boo. Kuitenkin aamu alkoi ihanasti tuttuun tapaan, joten äiti ja isä herättivät mut laulamalla ja tuomalla mulle kakun sänkyyn. Sen jälkeen sain avata myös muutamia ihania lahjoja mun vanhemmilta, siskoilta ja isoisältä. Lahjojen joukosta löytyi mm. ihanat uudet treenihousut, sormuksia, isoisältä saatu koululaukku sekä suurena yllätyksenä uusi puhelin jota olen kuolaillut jo ikuisuuksia. 

Kokeeni jälkeen tulin kotiin kertaamaan matikkaa, jonka jälkeen suuntasimme vanhemipieni kanssa Helsingin ehdottomasta parhaimpaan sushipaikkaan synttäridinnerille Umeshuun, oli muuten hyvää niin kuten aina! Sen jälkeen tapasin poikaystäväni stadissa ja hän yllätti mut ruusuilla, ilmapallolla ja lahjalla, olin niin iloinen. Suuntasimme kohti uutta Coffee housea kahville. Siellä vietettiin aikaa hetken jonka jälkeen menimme kiertämään kauppoja katselemmasa mihin voisin käyttää saamani synttärirahat. Sunnuntaina Dokke sanoi vievänsä mut synttäri dinnerille ja tekemään jotain muuta kivaa, odotan sitä jo innolla. Koeviikko stressistä hulimatta mulla oli ihana synttäri, as always! 

Jotkut teistä tietää ehkä, että suuntaan maanantaina kohti Amerikkaa! Tarkalleen Bostonin lähelle Maineen koulun kautta vajaaksi kahdeksi viikoksi. Olen jo ihan innoissani, että pääsen näkemään high school elämää läheltä käsin ja tietenkin että pääsen shoppailemaan! 


Haluatteko postauksia Amerikan reissultani? Ostospostauksia, kuvia sieltä yms? 



-Aurora Binder 

4 kommenttia

  1. Ostospostaus amerikasta ois kiva :) onnea vielä näin jälkikäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) ja joo varmasti teen koska toivon mukaan saan ostettua sieltä kaikkea kivaa! Xx

      Poista
  2. Kuulostaa niin ihanalta :-) Ja joo pistä ihmeessä tulemaan Amerikan reissulta ja ostoksista postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos, ja joo aattelin usemmanki postauksen sieltä tehdä ehdottomasti! :)

      Poista

Sisällön tarjoaa Blogger.