MY NEW BLOGADDRESS


It seemed like you liked this kind of post I made a few months back so here is another one!

_
Viikon kohokohdat tähän saakka: 
Se, että sain niin paljon aikaan! 4 hyvää treeniä, 2 ajotuntia (kortti vihdoinkin jo näkymissä), monta postausta ja kavereiden näkemistä. Näin produktiivista viikkoa mulla ei ole ollut pitkään aikaan! 
Viikon huonoin:
Yksi super huono päivä (tiistai) sisältyi myös viikkoon, kun tunteet välillä vaan valtaavat. Inspiraatio ja jaksaminen tuntui olevan ihan maassa. Onneksi paransin vähän huonosti alkaneen viikon hyvillä päivillä! 
Mitä mietin: 
Mielessä pyörii juuri nyt kaikenlaista. Välivuosi on edessä ja esim työpaikka hakusessaa, matkoja varamaatta yms. Kaikki tulee kuitenkin järjestymään! Muuten mietin myös erilaisia kuvausideoita, haaveita blogin suhteen ja kuinka paljon projekteja haluisin pistää pystyyn.
Mitä on päällä tänään:
Raidallinen vähän cropattu Brandyn paita & lemppari mom farkut, simppeli mutta kiva asu rentoon lauantaihin! 
Päivän meikki:
Vähän peitevoidetta, aurinkopuuteria ja kulmageeliä, no makeup-makeup! 
Viikon lemppari asu:
Torstain nahkahousu + cropattu bändipaita + bootsit + oversized valkoinen bleiseri look. 
Mitä teen tänään: 
Päivän suunnitelmiin sisältyy pitkä aamupala, (ehkä) viikon viides treeni, treffit kaupungilla Julian kanssa ja ilta perheen kanssa kotona. 
Huomisen suunnitelmat:
Jos en treeniä tänään saa aikaseksi, siirtyy se huomiseen. Sen lisäksi postausten kirjottelua varastoon, ensi viikon suunnittelemista ja toivottavasti poikaystävä tulisi viimeistään huomenna Lahdesta niin saisin vietettyä rennon sunnuntai-illan rakkaan kanssa. 
Päivän inspiraatio:
Ruotsalais-bloggari Matilda Djerf, tai oikeastaan hänen kuvansa ovat inspiroineet koko viikon... Niin upea ja aidon tuntuinen nainen! 
_
Best things so far this week:
The fact that I´ve gotten so much stuff done! 4 workouts so far, 2 driving lesson (license finally in sight), many blogposts and seeing a few friends. Haven't had a week this productive in a while.
The worst of the week:
In addition to the good days, this week also included a really bad one on Tuesday where my emotions just got to me. I felt super overwhelmed, lost, tired and in lack of inspiration. Luckily the days after where great and productive so I made up for the bad one. 
What I’m thinking about:
Right now I have lots on my mind, since I´m taking a year off I have decisions to make. I´m looking for a job and trying to figure out a few more trips that I wanna take. I also have lots of shooting ideas on my mind and what I wanna do with my blog.  
What I’m wearing today:
A stripe slightly cropped shirt from Brandy & my fave mum jeans, simple & comfy but cute for a chill Saturday! 
My makeup today:
A little bit of concealer, bronzer and brow gel, no makeup-makeup! 
Fave outfit this week:
Thursdays leather pants + cropped band tee + booties + oversized white blazer look. 
What I’m doing today:
My plans for today include a long brekkie, (maybe) this weeks 5th workout, meeting up with Julia in the city later and a night at home with my fam.  
My plans for tomorrow:
If I don´t workout today, I will post pone it to tomorrow. Also I´m gonna write some posts for next week, plan the new week and hopefully my boyfriend will be back latest Sunday so that I could spend a chill evening with him.
Who inspires me today:
A swdisch blogger named Matilda Djerfor actually her pics have inspired me the entire week... She´s so gorgeous and feels so genuine! 

Lähetä kommentti

Sisällön tarjoaa Blogger.