MY NEW BLOGADDRESS


1. here!/ 2. here!/ 3. here!/ 4. here!/ 5. here!/ 6. here! -all from Asos (adlinks) 

Tässä muutamat kappaleet joista en ollenkaan pistäisi pahitteeks jos ne saisin lisättyä vaatekaappiini. Erilaiset statement nilkkurit ja feikki turkikset on jot pitkään pistäneet mun silmään mutta myös farkut joissa on joku erityinen silaus ja nätit aurinkolasit ovat tällä hetkellä ihan mun mieleen! 
Mun perjantai alko tänään aamusalilla ja koulun jälkeen menin keskustan kautta kotiin. Ollaan äidin kanssa istuttu snacksejen ja musiikin kera ja just laitettiin perjantai pizzat tilaukseen. Kohta toi parempi puoliskokin liittyy seuraan, eli ihana cozy perjantai meillä. Ihanaa iltaa teillekkin!

//Here are some pieces that I would´t mind at all if they just appeared in my closet haha. Different statement boots, faux fur coats have caught my eye a lot lately but also special jeans and pretty sunnies would be cool! I started my Friday with a gym sash in the morning and after school I went to a few shops and then came home. We made snacks and drinks with my mum and just placed an order for some pizza. In a while my man will join too, so a cozy Friday night here. I hope you all have a great evening too!

Lähetä kommentti

Sisällön tarjoaa Blogger.